Fler recensionsexemplar - Yay!

Jag kom på att jag har glömt nämna att jag har fått hem fler recensionsexemplar och tänkte därför göra det nu med hjälp av det här inlägger. OBS - måste säga att jag älskar att öppna brevlådan när jag har såhär trevliga överraskningar liggandes i den istället för en massa reklam och räkningar men vem gör inte det? 

(null)
Böckerna som jag har fått hem ser ni på bilden ovan och jag måste erkänna att jag tycker att alla fem  verkar väldigt intresanta. För första gången på länge önskar jag med andra ord att jag hade kunnat läsa lite snabbare så jag snart fick möjligheten att börja läsa någon av de här guldkornen!
 
Annars tycker jag nämligen om att läsa böcker i lugn och ro och njuta av historien och är boken riktigt bra så önskar jag mest att den aldrig ska ta slut. Och jag vill ju kunna njuta av de bökerna som jag läser nu med så även om jag är otroligt nyfiken på de här titlarna så får de snällt vänta tills det blir deras tur - men snart ska ni får höra mer om dem och vad jag tycker om dem det lovar jag!
 
Innan jag lämnar er för dagen vill jag bara påminna er om skrivutmaningen och läsutmaningen som jag har publicerat här på bloggen.
 
Tryck HÄR (för att komma till skrivutmaningen). Eller HÄR  (f ör att komma till läsutmaningen).
#1 - Laila

Jag är bara lite avundsjuk på din brevlåda. Behöver nog dressera min lite bättre. Men jag väntar otåligt på fler recensioner o tips så jag vet vad jag ska skaffa hem.

Svar: Jadå det kommer massa tips här med jämna mellanrum 😉
Isabella Lundberg