En styck blodig kvinna räddad från regnet!

(null)

Titta vad jag hittade i brevlådan när jag kom hem idag! Måste erkänna att det här omslaget, tillhörande titel och baksidestext lockar enormt. Det är som om den här boken bara vill bli läst av MIG. 

Hoppas den når upp till förväntningarna och för er som precis som jag är nyfikna på innehållet - håll er uppdaterade, recensionen kommer att publiceras här så snart jag hunnit fram till den här boken i min bokhög dom roligt nog fylls på med alla möjliga roliga titlar!

Tack Emelie Kempe för recensionsexemplaret - ska bli otroligt kul att försvinna in i din värld! 

Om du som läser det här är nyfiken på Emelie hittar du henne här eller här!



#1 - Nat&Lex

Följer med spänning! Jag är jättesugen på att läsa recensionen av den!

Svar: Kul! Kan knappt vänta på att kunna börja läsa! :D
Isabella Lundberg