Kräftskiva med vänner

(null)
Vad passar bättre efter gårdagens känslosamma inlägg än en fest med massa vänner.. - vad sägs som en kräftskiva?!
 
Och så blir det (kräftskivan planerades dock långt innan igår och hade egentligen därmed ingenting med inlägget som jag skrev igår att göra men såhär i efterhand tyckte jag det var en fint sammanträffande).
 
Idag ska det alltså firas fullt ut med vänner och jag ska verkligen njuta av att skapa minnen tillsammans med dem. Som ni kan förstå har jag inte riktigt tid att skriva ett längre inlägg än såhär idag då gästerna snart trillar in här och det sista måste förberedas. Västerbottenpajerna och salladen ska ställas fram och brödet ska in i ugnen och sedan ska även grillen startas (för de som inte vill ha eller inte blir mätta på kräftor) - så jag har lite trixande kvar att fixa!
 
Men jag ville mest in här och önska er en trevlig lördag - och du om du inte har turen att få gå på en kräftskiva ikväll så kanske du kan passa på att anta en av de skrivutmaningarna som jag har gjort för augusti månad som handlar om just kräftskivor. 
 
Du hittar den och många fler skrivutmaningar i ett tidigare inlägg som du kommer till genom att trycka HÄR.
 
#1 - Laila

Hoppas att ni hade en toppenrolig kväll.

Svar: Det hade vi!
Isabella Lundberg