Q&A - Vad vill du veta?

Hej på er, hoppas att ni alla har en toppenfredag! Antalet frågor som jag får från folk runt omkring mig har ökat drastiskt under den senaste tiden så därför tänkte jag precis som rubriken lyder publicera en Q&A här på bloggen så att alla som vill får ta del av svaren. Så håll nu inte tillbaka på frågorna utan ställ de frågor som du har gått och funderat på – och kom ihåg du behöver inte lämna ditt namn när du kommenterar här på bloggen om du inte vill, det viktiga är att frågorna kommer fram. Så vill du vara anonym så var det men ställ gärna dina frågor.

Kanske har du funderat på någon/några frågor om mig, mitt skrivande eller något annat som på något sätt rör mig eller också har du generella frågor om skrivande eller vill få tips om böcker inom en specifik genre – du väljer själv typ av fråga. Och för er som själva skriver eller vill skriva så delar jag gärna med mig av den kunskapen och de tips som jag har samlat på mig sedan jag var en liten flicka och började intressera mig för ämnet.

Så fråga på nu! För att inte missa några intressanta frågor kommer jag även att efterlysa frågor på min Facebooksida och på min Instagram så förhoppningsvis får vi in många frågor som kan ge intressanta och kanske också roliga var till er. Och glöm inte att sedan hålla er uppdaterade här på bloggn så ni inte missar svaren som kommer att publiceras här på bloggen någon gång i nästa vecka!

Dela gärna det här inlägget så ingen missar den här möjligheten!

#1 - Jennie

Vad gör en blogg riktigt bra? Vad är de bästa vs de sämsta med att blogga?

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg

#2 - Anonym

Jag skulle gärna vilja ha en bok hem i min brevlåda!

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg

#3 - Benjamin

vad är det du vill nå ut med dina böcker?

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg

#4 - Moa Hansson

Vad är dina långsiktiga drömmar?

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg

#5 - Anonym

Vad fick dig till och börja skriva en bok?

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg

#6 - Anonym

Vad i din uppväxt har mest inspirerat och lett dej mot att skriva en egen bok?

Svar: Tack för din fråga! Svaret har precis publicerats i ett nytt inlägg på bloggen :)
Isabella Lundberg