Till alla er som ger mitt skrivande liv!

 
Som jag skrev i föregående inlägg så har jag varit lite stressad på sistone och tyvärr har jag därför fått hålla tillbaka lite med skrivandet för att hinna med. Nu känner jag dock hur det spritter i fingrarna och jag känner att jag bara måste återgå till redigeringen av mitt bokmanus.
 
Men innan jag gör det så vill jag tacka alla er som på något sätt hjälper mig framåt i min skrivresa. Jag blir så lycklig av varje snällt ord och varje litet engagemang från er alla!
 
Till att börja med måste jag säga att jag inte kunde blir mer än överlycklig när jag upptäckte det är så många som vill testläsa min bok. Såklart så blir jag inspirerad av ert engagemang och bara tanken av att jag snart ska få kommentarer på min bok av människor som jag inte känner privat gör mig både nervös och pirrig. Kan knappt vänta till jag får se vad ni tycker! 
 
Utöver det vill jag bara nämna hur glad jag blev igår när en person från ett mindre förlag som ger ut fantasy hörde av sig och berömde mig för min senaste bokrecension här på bloggen. Utöver det nämnde han också att hans förlag ger ut just fantasy och att han gärna läser mitt manus när det är färdigt. Såklart var det inget erbjudande om utgivning, det händer sällan en icke-känd person som inte har skickat in ett manus till förlag. Men hans ord visade att det fanns ett intresse för hur jag skriver och det värmde min själ så otroligt mycket.
 
Om någon av er som läser det här känner igen sig i något av det jag tackar för här så sträck på dig och le - du har gjort min tillvaro så mycket bättre!
 
#1 - Laila

Och du förtjänar allt gott du kan få.

Svar: Du med 💕
Isabella Lundberg