Måsten, tid och utrymme för annat

(null)
 
Idag  skriker alla måsten som inte är skrivrelaterade på mig (ja jag har ju ett liv utanför skrivandet med som både måste skötas och underhållas). 
 
Därför blir det inget långt inlägg här idag utan jag nöjer mig med att meddela att novellen som jag pratade om igår nu är skickad till några testläsare (jag väntar med spänning på kommentarer) och att den här kvällen kommer att fyllas av städning och annat sådant som måste göras men också lite dans ska jag hinna klämma in då idag är första dagen för dansgruppen streetdance - kul!
 
Måste också säga att fredagen som ju är här imorgon är mer efterlängtad än någonsin! Det är inte alltid lätt att balansera vardagen och allt som jag älskar i den med heltidsjobb och författardrömmar. Just nu försöker jag kompensera genom att koncentrera vilan till sömnen på nätterna men ibland längtar man bara efter en lugn stund utan en "att göra lista" och så hoppas jag på att min fredag blir efter jobbet jag kommer hem från jobbet!