Andra trimestern - tiden då man får saker gjorda?

Hej!

Nu var det länge sedan jag skrev här. För länge för att kunna dra upp alla skäl till varför. Men det stora skälet är såklart att jag har gått och blivit GRAVID.

Graviditeten i sig har ju såklart inte fått mina drömmar och intressen att ändras men illamåendet och tröttheten har gjort att jag har fått vara glad om jag klarat av det allra viktigaste på dagarna.

Nu börjar jag dock må bättre efter att även ha fått en lite småtaskig förkylning som visserligen inte har gett med sig helt än.

Så nu hoppas jag på att kunna sätta mig och skriva snart igen och på att kunna komma igång med recensionerna igen. Hoppas med andra ord att den andra trimestern av graviditeten (som jag gick in i idag) fortsätter att leverera bra dagar med mer energi och bättre mående.

Om ni har några frågor så tveka inte att ställa dem, kom ihåg att ni kan vara anonyma och så hörs vi om inte annat i nästa inlägg! 

(null)