Ryslördag

Hej där alla fina läsare!

Som vanligt på sista tiden så kommer mina inlägg lite mindre frekvent. Det finns inte riktigt tid till allt jag vill göra känner jag och då måste jag prioritera.

Bloggen, min bok, testläsning, läsa, skriva recensioner, arbeta på mitt vanliga jobb, ta hand om hundvalpen, sova, umgås med familj och vänner, äta, dansa, städa... Listan kan göras lång.

Förhoppningsvis förstår de flesta att den långa lista gör att varje del i den tar lite tid. Fastän jag försöker ta tag i saker inom rimlig tid så finns helt enkelt inte tiden där.

Trots det tyckte jag att det var läge att uppdatera er på vad jag håller på med nu när det gäller mitt skrivande. Det är nämligen väldigt spännande, nästan skrämmande..

Min bok är nämligen nu (tro det eller ej) så bra att till och med jag (som har extremt höga krav på mig själv) ryser när jag läser igenom den. Vissa partier är riktigt starka. Vissa meningar är oerhört fängslande. Och känslan är nästan precis så som jag vill ha den! 

Det är knappt så jag kan förstå att det är jag som har skrivit det. Men det är det! Nu är bara frågan NÄR jag ska släppa ut min bebis på egna ben. Meningen var att jag skulle ha fler testläsare. Men vill jag verkligen det? På sätt och vis lockar tanken mer att skicka in mina relativt opåverkade ord till förlag och se hur de står sig. Samtidigt vet jag att nålsögat är ytterst litet för att kunna bli antagen. Kanske borde jag ta in mer åsikter? SVÅRT!

#1 - Anonym

Tänker att man kan ändra för mycket med ,😉 kramar från moster 💖

Svar: Jo det är ju den lilla detaljen med 😂💞
Isabella Lundberg

#2 - Laila

Jag tycker att det är dags att pröva dina vingar nu. Vi vill ju veta hur det funkar med dina ord o ditt sätt att skriva. Skulle det mot förmodan inte funka så kan du alltid ta ett annat beslut då :)

Svar: Du kanske har rätt ;) Har dock lite kvar att fixa själv känner jag, men snart kanske? 😍
Isabella Lundberg