Long time no see

Hej! 

Jag vet att det var länge sedan sist.. Förlåt! Till mitt försvar försökte jag faktiskt göra ett inlägg förra veckan men då ville bloggen inte samarbeta med mig.. De andra dagarna har jag dock ingen ursäkt för mer än att jag har haft fullt upp med både köksrenovering och annat såsom jobb, skrivande och julbestyr. 

Vad gäller köket så är vi mer än nöjda och jag trivs så bra! (Kanske har därför matlagning med mera snott lite tid också men det är det ju värt!). Nedan ser ni hur köket blev - fyra veckor med renoveringsstök lönade sig verkligen! 

(null)

(null)

(null)

Och juste! Jag har skickat in mitt bidrag till novelltävlingen som jag har pratat om här innan också. Så om ni vill så håll gärna tummarna för mig! För hur coolt skulle det inte vara att hålla i en bok med novellsamlingar där en av novellerna är skrivna av mig? För mig vore det helt klart en dröm och jag är så glad över att jag till sist skickade in mitt bidrag! 

Nästa inlägg här kommer högst troligt bli en bokrecension - missa inte den! Och ha det toppen och njut nu av julen allihop!