Ändrade planer - testläsare?

(null)
 
Som rubriken lyder har jag kommit fram till att jag nog måste släppa deadlinen igen. Inte för att jag ska arbeta mindre med mitt manus utan eftersom jag inte vill ha den överhängande pressen över att ha en deadline just nu.
 
Jag är nämligen expert på att ta på mig alldeles för mycket att göra och kroppen börjar säga ifrån. Därför tänker jag att jag tar bort deadlinen (för att kunna släppa stressen) samtidigt som jag fortsätter att arbeta på mitt manus precis som jag gör nu.
 
Kanske är jag ändå klar till den 31/12 eller också är jag inte det. Det spelar ju faktiskt egentligen ingen roll det viktiga är att boken blir så bra som den kan bli. 
 
Och på tal om det så har jag bestämt mig för att skicka hela manuset till oberoende testläsare när jag känner mig klar istället för att skicka direkt till förlag. Lite för att säkerställa att jag inte missar något och att min text upplevs så som jag vill att den ska upplevas. Men även för att se om texten håller den nivån som jag önskar.
 
Om du som läser det här är läs- och skrivintresserad och känner sig sugen på att testläsa min bok och ge feedback så tveka inte att höra av dig! Du får gärna vara härligt ärlig och precis så hård som du behöver vara. I det här stadiet söker jag dock oberoende testläsare så du som känner mig privat får tyvärr vänta en stund till på att få stiga in i min värd.
 
Observera dock att det här troligtvis inte kommer att bli aktuellt förrän i blörjan av nästa år om det inte visar sig att jag helt plötsligt får magiska krafter.. ;) 
 
Kort information om boken:
Genre: Fantasy, kärlek (du som testläser får gärna gilla fantasy)
Antal ord: troligtvis ca 70 000 - 80 000 ord
Målgrupp: ca 14+ (ingen övre gräns)
 
 
#1 - Laila

Som en av väldigt få som fått se boken ännu så kan jag verkligen rekommendera den redan nu. Även om den troligen kommer att putsas upp ännu mer :)

Svar: Tack fina du! ❤️
Isabella Lundberg